FacebookWhatsApp ons +31 (0)6 49 09 28 74WhatsApp ons!

ABS sensoren MITSUBISHI L 300 III Bestelwagen

Een ABS-sensor zorgt dat uw Abs systeem werkt, de sensoren geven de puls door aan de computer en deze zorgt ervoor dat het ABS-systeem in werking treedt. Een ABS-sensor is een elektronisch auto-onderdeel en kan snel defect raken daar het onder de auto met water en modder te maken krijgt. Vaak zitten de Abs sensoren tegenwoordig ook in de wielnaven ingebouwd wat kan betekenen dat als de ABS-sensor defect is u een complete wielnaaf moet vervangen.

Voor welke uitvoering?
Uitvoering
Bouwjaar
KW
PK
Type auto
Geen types gevonden

ABS sensoren MITSUBISHI L 300 III Bestelwagen

ABS-sensor op uw MITSUBISHI L 300 III Bestelwagen uitlezen

Hedendaagse voertuigen gaan veel langer mee dan tien jaar geleden. Als u een ABS sensor gaat kopen moet u eerst kijken welke uitvoering van ABS sensoren u op uw auto heeft. Elke MITSUBISHI heeft een eigen VIN-nummer. Hierdoor wordt de auto weer bestuurbaar. De Abs sensor in losse uitvoering vervangen is een simpel klusje, de losse sensor zit vaak op het chassis geschroefd bij de aandrijfas of de remschijf daar loopt hij vlak langs een ABS-ring dit is een getande ring waarvan de ABS-sensor de pulsen leest.

Zelf monteren ABS-sensor

Als de ABS-ring in een wielnaad is ingebouwd, herkent u dit aan de aansluitingen op de wielnaad. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: OLDSMOBILEHYUNDAIROVERSUZUKI. Het assortiment bestaat uit meer dan 30.000 artikelen en is opgebouwd uit 16 categorieën. Autoruiten zijn nog steeds van gelaagd glas. Pas dan kunt u de juiste bestellen, het kan dan een losse ABS sensor zijn, een complete wielnaaf met ingebouwde ABS sensor of een wiellager met magnetische ABS ring.

De werking van een ABS-sensor

Er is een ABS-pomp gemonteerd in de auto, tussen het remsysteem. Heeft u geen kenteken, dan kunt u bij ons ook zoeken via merk, model en type van uw auto. Wij controleren altijd bij de auto dealer of de onderdelen passen op uw auto. Het rendement uit de brandstof motor is aanzienlijk gestegen de laatste jaren. De signaal gever kan in een wiellager zitten of als bijvoorbeeld getande ring op de aandrijfas.