Een draagarm zorgt voor de beweging van de wielen, en is een belangrijk onderdeel van het onderstel, de fuseekogel zit aan de wielzijde van een auto gemonteerd, de draagarm rubbers zitten aan het chassis vast. Een draagarm bestaat meestal uit een fuseekogel en draagarmrubber, wanneer de rubbers en/of fuseekogels defect zijn dan dient de draagarm vervangen te worden.
Vul uw kenteken in om snel onderdelen voor uw auto te vinden
Vaak denkt men dan aan kromme remschijven, terwijl het probleem uit de draagarmrubbers of te veel speling van een fuseekogel komt Een defecte draagarm of fuseekogel kan er tevens voor zorgen dat u een licht trillend stuur krijgt tijdens het remmen. Rubbers kunnen uitdrogen. Vandaar dat wij veel tijd hebben gestoken in het maken van een duidelijke website. Het chassis moet aan het wiel verbonden worden.
Dit geld hetzelfde voor de productgroep stuurdelen. De arm maakt deel uit van het fuseelichaam. Kosten voor montage zijn meestal ronde de 60 euro per kant. Reactiearm kan ook wieldraagarm heten.
Een draagarm is een veiligheidsonderdeel van de auto. De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 10 jaar enorm geweest. Onze draagarmen worden in meer dan 10.000 garages gemonteerd. Knarsen van draagarmrubbers is vaak in de zomer. Vervangen van de bussen in de auto is noodzakelijk.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.