FacebookWhatsApp us +31 (0)6 85 49 25 92WhatsApp us!

Fuseekogels RENAULT MASTER II Bus (JD)

Een fuseekogel zorgt voor het draaien en sturen van de wielen, dit is een directe verbinding tussen het fuseelichaam en draagarm, wanneer er speling optreedt in de fuseekogel dan kan de auto een bonkend geluid gaan maken. Is dit het geval dan dient de fuseekogel vervangen te worden. Fuseekogels kunnen niet altijd los gekocht worden, deze zitten dan in de draagarm geperst en u kan dan alleen een complete draagarm vervangen.

Een defect fuseekogel herkennen

Bij de apk keuring van de auto wordt er nauwlettend naar de stuur onderdelen gekeken daar deze uitermate belangrijk zijn voor uw veiligheid tijdens het rijden. Fuseekogels, stuurkogels, spoorstangen en stabilisatorstangen behoren tot de auto onderdelen groep chassis-delen of ook wel stuurdelen genoemd. Speling op een kogel of stang geeft een onregelmatig rijgedrag en overmatige slijtage aan de banden. Na uw bestelling controleren wij handmatig uw bestelling en nemen wij telefonisch contact op als dit nodig is.

Fuseekogels voor uw RENAULT MASTER II Bus (JD) bestellen

De stuurdelen voor uw auto koopt u voordelig bij RemDiscounter.nl met kortingen tot wel 65% op de dealerprijzen en makkelijk de juiste voor uw auto gevonden via onze kentekenzoeker. Bij ons shopt u altijd veilig. Wij zijn aangesloten bij het vertrouwde "Webshop Keurmerk" en hebben al meer dan 14 duizend positieve reviews. Diesel verbruik is een hot item in de auto industrie. Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw RENAULT komen.

Fuseekogel zelf demonteren

Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw auto, neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637. Op onze site kunt u gemakkelijk via uw kenteken zoeken naar de juiste onderdelen voor uw auto. Gelukkig koopt u een stabilisatorstang of stuurkogel bij RemOnderdelen tegen zeer scherpe prijzen waardoor het vervangen niet prijzig is. Gietijzer komt steeds minder vaak voor als component. Tevens zit er iets vet in de kogel gewrichten wat er dus niet uit mag lopen om het onderdeel intakt te laten ook hier kijkt de keur meester naar en kan bij scheuren in het rubber tot een afkeur leiden.