FacebookWhatsApp ons +31 (0)6 49 09 28 74WhatsApp ons!

Remschijven ALFA ROMEO 146

Remschijven en remblokken werken nauw samen met elkaar binnen het remsysteem van uw auto. Het is belangrijk om de remschijven altijd als set van 2 te vervangen om remverschil te voorkomen. Belangrijk is ook de keuze van de remblokken omdat deze samenwerken met de remschijven doormiddel van wrijving van de beide onderdelen. Remschijven en remblokken zijn hierdoor aan slijtage onderhevig en dienen op tijd vervangen te worden.

Uitvoering
Bouwjaar
KW
PK
Type auto
12-1994 tot 12-1996
66
90
Hatchback
09-1997 tot 12-2000
82
112
Hatchback
12-1994 tot 12-1996
76
103
Hatchback
12-1994 tot 12-1996
95
129
Hatchback
11-1996 tot 01-2001
103
140
Hatchback
03-1998 tot 01-2001
106
144
Hatchback
05-1995 tot 09-1996
68
92
Hatchback
02-1999 tot 01-2001
77
105
Hatchback
12-1994 tot 02-1999
66
90
Hatchback
03-1997 tot 10-2001
114
155
Hatchback
10-1995 tot 01-2001
110
150
Hatchback

Remschijven ALFA ROMEO 146

Geventileerde remschijven

Kleverige remklauwen kan ertoe leiden dat het voertuig te trekken naar de ene kant trekt. Het vermogen van de nieuwe auto's neemt toe. Geventileerde en massieve uitvoeringen komen vaak voor. Via onze partners is het mogelijk om het auto onderdelen voor een vaste lage prijs te laten monteren op uw auto.

Remschijven voor uw ALFA ROMEO 146

Waterpomp zorgt voor de koeling van de motor. Als u remt met de auto dan zal de remklauw in werking treden waar de remblokken vastbijten in de remschijf. Autoruiten zijn nog steeds van gelaagd glas. De meeste auto’s zijn uitgerust met geventileerde schijven. Wij controleren altijd bij de ALFA ROMEO dealer of de onderdelen passen op uw auto.

Last van piepen?

Invoeren van auto's uit Duitsland komt steeds vaker voor. Gietijzer wordt gegoten en toegevoegd met legeringen. De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 20 jaar enorm geweest. Een geroeste schijf zal minder remvermogen leveren. Bij alle producten bevind zich een leerzame handleiding hoe u het product kunt vervangen bij uw auto.