FacebookWhatsApp us +31 (0)6 49 09 28 74WhatsApp us!

Remschijven MERCEDES-BENZ SL (R230)

Remschijven en remblokken werken nauw samen met elkaar binnen het remsysteem van uw auto. Het is belangrijk om de remschijven altijd als set van 2 te vervangen om remverschil te voorkomen. Belangrijk is ook de keuze van de remblokken omdat deze samenwerken met de remschijven doormiddel van wrijving van de beide onderdelen. Remschijven en remblokken zijn hierdoor aan slijtage onderhevig en dienen op tijd vervangen te worden.

Uitvoering
Bouwjaar
KW
PK
Type auto
03-2008 tot 01-2012
170
231
Cabriolet
04-2009 tot 01-2012
170
231
Cabriolet
04-2008 tot 01-2012
232
316
Cabriolet
03-2003 tot 01-2012
180
245
Cabriolet
03-2006 tot 01-2012
200
272
Cabriolet
10-2001 tot 01-2012
225
306
Cabriolet
03-2006 tot 01-2012
285
388
Cabriolet
03-2006 tot 01-2012
380
517
Cabriolet
10-2001 tot 06-2002
350
476
Cabriolet
04-2003 tot 01-2012
368
500
Cabriolet
03-2006 tot 01-2012
380
517
Cabriolet
03-2008 tot 01-2012
386
525
Cabriolet
03-2004 tot 01-2012
450
612
Cabriolet

Remschijven MERCEDES-BENZ SL (R230)

Geventileerde remschijven

Apk keuring is een keuring ook van het remsysteem. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw MERCEDES-BENZ SL (R230) past. Op elk wiel bevindt zich een remschijf, remklauw en een paar remblokken. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 18:00. Auto onderdelen koopt u voordelig bij RemOnderdelen.

Remschijven voor uw MERCEDES-BENZ

Comfort en levensduur optimaal op elkaar afgestemd waardoor ze een ideale wrijvingscombinatie vormen. Als de casting is uitgewerkt wordt deze bewerkt op een CNC bank. Bij elke bestelling krijgt u van ons een gratis tube keramisch vet en spuitbus remreiniger. Als de apk verlopen is heeft men nog 2 weken de tijd. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: KIAASTON MARTINFERRARIPORSCHE.

Last van piepen?

De meeste moderne auto's hebben schijfremmen op de voorwielen, en sommige hebben schijfremmen op alle vier de wielen. Hedendaagse voertuigen gaan veel langer mee dan 15 jaar geleden. Het rem oppervlak moet minimaal 50% vrij van roest zijn. Te goedkope remonderdelen voldoen vaak niet aan de veiligheidseisen.