Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.
Vul uw kenteken in om snel onderdelen voor uw auto te vinden
Hedendaagse voertuigen gaan veel langer mee dan 15 jaar geleden. Wielnaven zijn duurder dan losse lagers, maar makkelijker te vervangen. De twee grootste vijanden van wiellagers zijn hitte en water. U besteld bij RemDiscounter.nl altijd het product dat u ook echt nodig heeft, dit komt door onze uitgebreide handmatige controlere die wij bij elke order uitvoeren.
Via onze partners is het mogelijk om het rem onderdelen voor een vaste lage prijs te laten monteren op uw auto. De magneet kant is vaak zwart of orange gekleurd. Als de hele naaf moet worden vervangen dan is het een ander verhaal, als minder gespecialiseerde tools nodig zijn en het wordt een meer eenvoudige DIY taak. De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 10 jaar enorm geweest. Pers wiellagers moeten geperst worden.
Wanneer een zegel verbroken of beschadigd is, zal het wiellager kapot gaan en geluid maken. Door de lagers draait het wiel geruisloos rond. Elke SAAB heeft een eigen VIN-nummer. Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe rubberdelen, nieuwe glijbussen, nieuwe veren en nieuw handremmechanisme.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.