De wielnaven in uw auto zijn auto onderdelen gemaakt van hoogwaardig staal en voorzien van wiellagers ,bevestegings bouten of gaten voor de wielen en veelal ook met voor gemonteerde abs-sensoren.Een wielnaaf monteren is een simpel klusje en gaat makkelijker dan het persen van losse wiellagers.Wielnaven zijn gevoelig voor hitte die van de gemonteerde remschijven afkomt tijdens het remmen en kunnen soms een slingering gaan vormen waardoor de remschijven gaan trillen.
Vul uw kenteken in om snel onderdelen voor uw auto te vinden
Energie verbruik is een hot item in de auto industrie. Bovendien kan het verwijderen en vervangen van het lager zelf van de naaf alleen mogelijk zijn met een sterke pers. Een wiellager mag je niet horen. Op onder andere YouTube hebben wij diverse video's staan welke u helpen bij het monteren van het door u bestelde onderdeel. Zelfs op dat, kan het zijn dat de gehele assemblage extra het verwarmen met een gas toorts vereist als het omhoog volledig heeft gegrepen.
De motordelen worden eigenlijk niet nagekeken bij een keuring. Het klinkt als het geluid die je banden maken bij het raken van een strook op de snelweg, gewoon niet zo hard, zoiets als het geluid van speelkaarten die fladderen tegen fietsspaken. De versnellingsbak kan bij een oudere auto nog wel eens lekken. Koplampen worden steeds meer met led gemaakt.
Door de lagers draait het wiel geruisloos rond. Gietijzer komt steeds minder vaak voor als component. Wanneer u bij ons betaald via AfterPay dan krijgt u later pas de factuur. Een wielnaaf heeft minimaal 3 bevestigings punten. De juiste kwaliteit onderdelen garandeert uw veiligheid.
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.