FacebookWhatsApp us +31 (0)6 85 49 25 92WhatsApp us!

Fuseekogels SKODA

Een fuseekogel zorgt voor het draaien en sturen van de wielen, dit is een directe verbinding tussen het fuseelichaam en draagarm, wanneer er speling optreedt in de fuseekogel dan kan de auto een bonkend geluid gaan maken. Is dit het geval dan dient de fuseekogel vervangen te worden. Fuseekogels kunnen niet altijd los gekocht worden, deze zitten dan in de draagarm geperst en u kan dan alleen een complete draagarm vervangen.

Fuseekogels voor uw SKODA bestellen

Gelukkig koopt u een stabilisatorstang of stuurkogel bij RemOnderdelen tegen zeer scherpe prijzen waardoor het vervangen niet prijzig is. Het is daarom belangrijk om de fuseekogels, stuurkogels en stabilisatoren regelmatig of tijdens een onderhoudsbeurt op speling of defecten te controleren. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw auto. Fuseekogels, stuurkogels, spoorstangen en stabilisatorstangen behoren tot de auto onderdelen groep chassis-delen of ook wel stuurdelen genoemd. De stuurdelen voor uw auto koopt u voordelig bij RemDiscounter.nl met kortingen tot wel 65% op de dealerprijzen en makkelijk de juiste voor uw auto gevonden via onze kentekenzoeker.

Fuseekogel zelf demonteren

Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe rubberdelen, nieuw handremmechanisme, nieuwe glijbussen, nieuwe pistons en nieuwe veren. Wij leveren onderdelen van de merken Brembo, Brakemax en ABS Ook de arbeidstijd valt bij montage en demontage van deze auto onderdelen wel mee. Wij doen niet moeilijk over het ruilen van producten, bij ons kunt u tot 100 dagen na bestellen retouren. Heeft u vragen over wat u moet bestellen voor uw auto, neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer 0341 267 637.

Een defect fuseekogel herkennen

Een motorkap is nu ook al vaak van kunststof of aluminium. Heeft u geen kenteken, dan kunt u bij ons ook zoeken via merk, model en type van uw auto. Bij de apk keuring van de auto wordt er nauwlettend naar de stuur onderdelen gekeken daar deze uitermate belangrijk zijn voor uw veiligheid tijdens het rijden. Tevens zit er iets vet in de kogel gewrichten wat er dus niet uit mag lopen om het onderdeel intakt te laten ook hier kijkt de keur meester naar en kan bij scheuren in het rubber tot een afkeur leiden.