FacebookWhatsApp us +31 (0)6 85 49 25 92WhatsApp us!

Wiellagers DODGE

Wiellagers zijn belangrijke slijtage onderdelen in uw auto. Deze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit wat betekend dat u dus 4 wiellagers en wielnaven op de auto heeft. De slijtage van de wiellagers is vaak pas boven de 50.000 kilometer. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en abs-sensoren al voor gemonteerd in zitten waardoor het vervangen van dit auto onderdeel gemakkelijk zelf te doen is.

Perslagers voor uw DODGE

Een defect lager heeft speling of maakt geluid. Een ander ding om in gedachten te houden is, dat als je de optie van een Wiellager Kit of complete wielnaaf assemblage hebt, dat je niet automatisch moet gaan voor de goedkopere van de 2 opties, omdat veel meer arbeid nodig zou zijn om het wiellager kit te vervangen dan de complete naaf, dus vraag een prijs aan uw monteur voor beide opties en welke het beste zal zijn voor u op de lange termijn ter vervanging van uw wiellagers. De auto onderdelen van tegenwoordig zijn verder door ontwikkeld. Wiellagers worden vaak per as vervangen. In ons magazijn heeft RemDiscounter.nl meer dan 21.000 producten op voorraad liggen.

Verschillende wiellagers op uw auto

Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw auto past. U kunt ons telefonisch bereiken op 0341 267 637 U kunt bij ons langs komen voor onze expertise. Plaats een lange schroevendraaier of stethoscoop op de naaf bij elk wiellager. Bij gebrek aan smering kan een wiellager beschadigen.

Juiste wiellager voor uw auto

Afdichtingen beschermen lagers tegen de elementen, water en vuil, en ze dichtten ook het hoge-temperatuurvet af dat het lager nodig heeft. Veel voorkomende zijn de pers lagers, met en zonder ABS-ring. Wanneer lagers beschadigd zijn en lawaai maken, is het moeilijk om een ​​diagnose te stellen omdat u het voertuig moet besturen om het geluid te reproduceren. Dat gezegd te hebben, een terminale storing kan resulteren in een wiel vergrendeling op snelheid, die zou zeer gevaarlijk zijn en een lager, dat op de weg is naar buiten kan ook oververhit raken, het verzenden van ongewenste warmte in de naaf en remmen.